Some days is life a bitch

I dag var det en sådan dag.
En sådan dag då livet är en bitch.
Allt har gått fel i princip. Kom till skolan, ingen gospel och svenska. Fick därför två och en halv timmes håla.
Därefter litterär gestaltning där vi fick en uppgift och läraren sen var tvungen att gå på konferens, så vi satt där själva. Sen hål i en timme och sen operarep i två timmar. Lärarna har verkligen tagit sig vatten över huvudet när det gäller operaprojektet. De ändrar ens stämmor hela tiden och säger att man ska sjunga annat, säger olika tider till alla och usch usch usch. Jag vill verkligen inte ha premiär nästa torsdag. Det är om EN VECKA! Och det känns inte som om det kommer gå särskilt bra.

Det enda positiva i dag var att det var lite fint väder i morse, att boken jag läser är grymt bra och att jag hittade en grymt intressant KY-utbildning som researcher. Sådan som Lisbeth Salander i Män som hatar kvinnor, är. :D Fast den är i Stockholm...men ja..

Nu känner jag mig som den här katten..jag är så sjukt skoltrött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0