She´s upset, bad day.

  

Just nu vill jag bara att en sådan där lyftkran skulle lyft iväg mig från livet för jag orkar inte mer.



Dagarna kantas av läxor läxor läxor och krav. Jag vill inte vara med denna veckan som kommer.
I morgon är det fotolektion, håltimme, sång, lunch, svenska och sedan har jag privat gitarrlektion hos P, därefter måste jag försöka äta något för att sen ta mig tillbaka till skolan och se om vi ska repa inför måndagskonserten eller ej. Halv sju är det soundcheck och klockan sju börjar konserten, vi är först ut så jag kan nog sticka när vi har spelat om jag vill. Halv nio har jag egentligen tennis men jag tror inte jag hinner hem till den.
Tisdag är det högskoledag på Malmö högskola, onsdag studiedag egentligen, men vi ska repa med operaensemblen från ett till fem. Torsdag är det vanlig skola och sen rep igen från tre till sex. Fredag är det också vanlig skola och sen rep från tre till sex. Lördag är jag "ledig" och på söndag ska vi också repa från ett till fem.

Jag kommer dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0