Mardöm

jag var i ett hus...det var som en labyrint. jag kunde inte hitta ut. jag letade efter någon där inne som jag inte hittade. sprang runt och var jätterädd. någon jagade mig tror jag. jag tror att det var J jag letade efter. men jag hittade honom inte. jag var tvungen att hoppa ner från taket på andra eller tredje våningen. jag vågade inte. men jag gjorde det till slut tror jag. sen när jag kom ner var där helt plötsligt en massa människor överallt. jag försökte ringa honom, men han svarade inte. jag fortsatte att springa runt, paniken steg mig upp i halsen. till slut hittade jag honom tror jag då han stod och pratade med någon annan. jag ville inte störa . sen hade han glömt något inne i huset som han var tvungen att springa tillbaka och hämta, men jag ville inte att han skulle gå dit för att där fanns någon farlig människa där inne
han sprang nog tillbaka ändå
sen vaknade jag.





det är mycket som snurrar i huvudet just nu. var på middag hos våra gamla grannar med våra nuvarande grannar. god mat och trevliga konversationer. vin till maten. och lite cola och vatten och sedan kaffe. fast vi åt mat också.
stack hem för ett tag sen, kollade inspelade robinson och i morgon (i dag) är det rep med operaensemblen hela dagen. (Uääääääääääh) fick mail om hur vi ska sminka oss till föreställningen. en förklaring via mail.
och en bekräftelse på att min ansökan tagits emot av fridhems folkhögskola. det glädjer mig. nu ska jag bara maila dem och berätta att jag kommer på förbesöket. sen hoppas jag mamma fixar arbetsgivarintyget snart. och att personbeviset kommer med posten. för jag vill skicka in de andra nu. och så ska jag kolla lite närmre på den där researcherutbildningen.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Men häng med mig och Lisa på Pride då. :D

2009-03-31 @ 17:26:38
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0