Hey you over there

  


I dag känner jag för att slå på något.
Vaknade och var helt desorienterad. Hade bett min syster väcka mig. Hade drömt någon sekund innan att jag försovit mig så när hon väckte mig frågade jag vad det var för dag och var klockan var. Helt väck.

Skulle tränat kickboxning för första gången i dag, men det blev inte så. Istället fick jag mer tid till att öva på min gitarrläxa, men jag kan den ändå inte. Har messat min lärare och bett att få flytta lektionen, eftersom jag bara har den i morgon bitti, men han har inte svarat. Så jag får åka dit i alla fall. Fem över nio till kvart i tio har jag lektion.

  


Jag vill jag vill jag vill.
Måste övervinna min försiktighet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naturligtvis vill jag komma, men jag får se om jag känner att jag hinner. Vi har hemtenta den veckan och jag har lektion dagen innan så det kan bli lite stressigt. Men jag ska försöka komma, jag lovar!

2009-03-25 @ 20:00:16
Postat av: My

Fanken, mitt namn kom inte med! Men du fattade att det var jag va!? :p Kram

2009-03-25 @ 20:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0