Söndagstankar

.

De här är så jävla bra. Tegan and Sara. Lyssna på dem om ni får tillfälle alltså.

.. 

Annars är det mest grått och grått och grått.

I morgon är det skola igen och det blev ju just helg. Jag förstår inte det här. Tiden bara springer ifrån en och den här veckan hade jag helst velat slippa.
I morgon är det redovisning som ska in på svenskan och så ska vi prata i smågrupper, tisdag ska jag till läkaren, onsdag har jag gitarrläxa till plus att jag helst ska ha gjort lite körkortsteori tills dess också eftersom jag har körlektion efter skolan (körde för övrigt in till Malmö i dag ^^), på torsdag är det handledarmöte med min handledare om projektarbetet och på fredag är det redovisning på kulturhistorian. Sedan kommer det säkert till en massa grejer också.

.. 

Bella och Edward

Var också och såg Twilight i dag på bio. Den var massa bra tycker jag. De hade fått med nästan allt som var med i böckerna och den var väldigt underhållande, men också allvarlig. En bra mix helt enkelt. Så om ni inte har sett den tycker jag att ni ska göra det.

.. 

Jag längtar efter kärlek...

Jag kan inte hjälpa det. Kan inte sluta att hoppas på att jag denna sommaren kommer ha någon att älska på det där speciella sättet, ha någon att hålla i handen, att titta på solnedgångar med, skratta med. Men det är väl bara önsketankar.

.. 

Jag ska spela tennis i morgon visserligen, men jag måste börja träna på gym också. Men mamma vill ju inte. Eller, det är hon som tog upp det nu att vi skulle träna, men det blir aldrig så. Jag frågade henne när vi ska träna. "Vaddå?" svarade hon och då visade jag som om jag höll i ett par hantlar. "Jaså, träna så...ja det vet jag inte". Det är hopplöst. Jag får nog träna själv.


Jag vill bara få vara den jag är, utan att såra någon, utan att sätta mig själv i andra hand ibland. Men hur gör man det?

(bild 1: lastfm, bild 2: min egen, bild 3,4,5 från google)

Kommentarer
Postat av: julia

tegan & sara är så bra!

2009-02-01 @ 00:25:28
URL: http://allmylittlewords.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0