Inga ord.

Jag vet inte. Jag har inga ord längre känns det som. Har hällt i mig två 250 ml energidricka i kväll, det snöregnar utanför och kanske börjar energin att gå ur mig igen, eller tröttheten att komma kanske jag snarare ska säga. Det var jävligt segt att gå upp i morse när klockan ringde 05.45. Jag snoozade och den ringde lite innan klockan 06.00. Snoozade igen. Den ringde vid 06.09. Funderade först på att snooza igen, men sen kom jag på att jag ju var tvungen att sticka en halvtimme senare så det blev snabbt upp, fixa till sig lite (på med jeans, mjukisbyxor över för att det är kallt i bara mjukis, kent t-shirt, hoodtröja och sådär), äta två mackor och sen cykla till bussen.

Träffade på en gammal klasskompis från nian när jag var på ICA och handlade. Kände igen henne direkt och sa hej. Hon tittade frågande på mig och sa sedan hej. Direkt efter "men vad har du gjort med håret?!"  "Hehe, det var längesen", svarade jag. Hon kände igen min kompis direkt, men det är kanske inte så konstigt. Jag har ju ändrats en del sen nian kan man ju säga.

På ICA handlade jag två 250 ml energidricka, en 500 ml och två chokladbollar.

I eftermiddag övade jag med Johanna inför mitt projektarbete. (och förresten såg jag min handledare i korridoren innan i dag, men han sa att han har fullspäckat de dagar han är på skolan, vilket är två, så vi får ta vårt möte på torsdag (enda grejen jag har då), och jag frågade om han hade hunnit läsa ngt som jag skickat till honom. Det hade han inte, men han lovade att göra det till torsdag. Jag sa att det vore kul med lite respons för att se om man är på rätt väg. Jag har träffat få som är på så rätt väg som du, sa han. Och det känns ju bra. ^^

Dagens låt: Takida - Curley Sue
 




(Ångesten dödar mig. Sliter mig i bitar. Strimlar mig sönder och samman.)

Kommentarer
Postat av: My

Ja, de va längesen! Allt e bra med mej, jag pluggar, tränar, sjunger och står i. Själv då? Hur går de med PAt? När blir det visning/koncert?



På min f-dag (lördag 28 feb) ska jag o karin och några till gå ut i malmö. förmodligen börjar vi på möllan o sen får vi se. Du får jättegärna joina, de hade vatt skitkul! :)



kramar

2009-02-11 @ 20:05:41
URL: http://ladyegwene.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi träffade Takida på Rockbjören, de verkade vara otroligt sympatiska människor. Trotts att jag inte gillar deras musik blir jag ändå glad av att höra dem numera.

2009-03-16 @ 20:59:37
URL: http://thankgoditsfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0