Looooooooong time no see

. 


Jag ber om ursäkt.
Det har hetat så de senaste gångerna jag har bloggat och nu var det väldigt längesedan.
Vad är det då som har fått mig att inte blogga?
Är det för att jag inte haft ork? För att jag inte kommit på något att skriva om? Eller för att jag tror att ingen vill läsa om det som händer lilla mig? Ja, listan kan nog göras lång för jag tror att det är en blandning av allt detta.

Vad skulle då behövas för att jag ska börja blogga igen?
Lite mer inspiration? En make-over av layouten? Vad vet jag.

Vad jag vet är att det var otroligt vackert väder ute i dag och att jag fotograferade lite.

. 

Det var kallt

.

Jag ville bara fly från mig själv
skära bort min otillräcklighet
  (KENT)

 


Jag ska börja med att skriva upp dagens plus och strunta i dagens minus. Tänkte först ha med båda, men då vet jag hur det kommer att bli. Det negativa kommer ta överhanden, för det gör det så ofta annars, men nu vill jag verkligen bli bättre på att ta tillvara på det positiva. Så, here we go;

DAGENS PLUS:

-Tennisspelande med J
-Fixat klart ansökan till Fridhem, ska bara posta det också
-Skickat in en jobbansökan
-Fixat loggbok till min handledare
-Koreograferat lite dans till projektarbetet
-F kommer på torsdag <3

(Det finns ju faktiskt massor av bra grejer ;P)

Kommentarer
Postat av: Sam

Kanske också för att du skriver mycket på socker, dagboken där är ju ungefär som en blogg. Kan bli lite tufft att hålla igång två utan att skriva samma sak i dom :)

Men jag hjälper dig gärna så gott jag kan med designen. Säg dina önskemål så ska jag se om jag kan göra något. Om du nu fortfarande vill :)

2009-02-24 @ 00:34:37
URL: http://prickigabanan.blogg.se/
Postat av: Lina

fina bilder där!

2009-02-24 @ 13:12:02
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0