Dödstrött.

Det är redan natt, och redan lördag. Ojsan vad tiden gick fort.

Fredagen spenderades först i skolan där jag hade kulturhistoria, åt lunch och sedan hade jag arbetsmiljökunskap. Därefter åkte jag och Johanna till Triangeln för att jag skulle kolla på smycken på India. Kollade runt lite och hittade ett par skitsöta dödskalleörhängen, men de var rätt så dyra, så jag avstod. Ganska glad att jag klarade av det faktiskt, för på sistone har jag känt ett otroligt köpbegär. Köpte dock det jag var där för att titta på: Ett nytt nässmycke. Så i morgon ska jag byta till en sten istället och jag hoppas att den håller sig kvar där. Lite rädd att den ska trilla av.
Fick även ett samtal av My som frågade mig om inte jag kan hänga med ut ikväll ändå, så jag tror att det blir så.
Därefter tog jag och Johanna bussen till Lund och jag gick till Akademibokhandeln för att vänta på Sam. Jag hade glömt att det var bokrea så det var massor av folk där inne och kvavt var det också. När Sam kom tog vi ut pengar och sedan gick vi till Ariman och beställde vars en cheddarmacka och hallonsoda. Sedan satt vi där i någon timme och hon hjälpte mig att fixa till layouten på bloggen :D Det är skitsnyggt tycker jag. TACK! =)
Resten av kvällen har tillbringats på Berea med härliga människor. Dock hade jag väldigt svårt att koncentrera mig och tankarna bara flög åt alla håll.

Nu är jag jättetrött och borde verkligen sova.

"Sofia, städar du till kaninen i morgon?"
Ja. ja. JA.

Rädda mig...

Kommentarer
Postat av: Sam

Det var gott :)

Np :)

2009-03-02 @ 15:14:56
URL: http://prickigabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0