I´m back on track

.  

Här ser ni mig igen. I´m back on track. Med piercingen på. <3

Jag satte i den igen (men fick dock inte på kulan, så jag ska försöka ringa till piercingstället i morgon och fråga om de kan hjälpa mig att sätta på den igen om jag kommer in dit) och skrev ett brev till mina föräldrar. Jag förklarade varför jag hade gjort det och lade det på golvet i hallen. De var inne hos grannarna och åt middag, och jag sov nästan när de kom hem. Jag låg och försökte sova men det gick inte så bra, eftersom mitt hjärta dunkade jättefort. Var rädd att de skulla komma instormandes på mitt rum och börja skrika och slita och dra. Men det gjorde de inte som tur var och jag somnade efter ett tag ändå även fast det kändes som en evighet.

I morse vaknade jag vid åtta eller nio, gick på toaletten, ville inte gå ner, vågade inte, lade mig i sängen igen. Jag somnade om till elva då mamma kom in, frågade om hon kunde få lite sällskap vid frukosten. Jag gömde mig under täcket, frågade om hon sett min lapp, hon sa Ja.

Hörde av min syster att mamma och pappa tydligen sagt att de ju sagt vad de tycker om piercingen och att de inte kan göra så mycket mer åt det nu. Så kanske börjar de acceptera det. Jag hoppas verkligen det. Det har inte varit något bråk i dag i alla fall. Sedan ringde mormor och mamma sa sedan att hon "berett vägen för mig" genom att berätta för mormor om piercingen, att jag satt i den igen. Men om piercingen nu gör mig glad, så ska jag väl få ha den där? Jag hoppas bara att de inte tittar snett på mig i morgon pga den, för den gör mig faktiskt glad, tro det eller ej.

Har större delen av dagen försökt ringa runt till olika restauranger för att kolla om det fanns lediga bord. Har antingen fått nej, eller så har de inte öppet. Så planen om att gå ut och äta med J och I, gick i kras. Då har vi lärt oss att planera längre i förväg nästa gång. Nyårsaftonen kommer istället firas med att jag följer med på nyårskonserten på MSO som vanligt, och sen åker hem med familjen och mormor och morfar hit. Sedan vid tolvslaget hår jag över till J och önskar henne gott nytt år. Skickar ett mess till I. Försöker fotografera så mycket jag kan och hoppas på att jag får bättre fyrverkeribilder detta året.

Gott nytt år i förskott till er alla! Hoppas att år 2009 kommer bli bättre än år 2008!

Kommentarer
Postat av: Sam

Najs :D Men de ska nog bli bra nu ska du se. År 2009 ska bli ett bra år!

2008-12-31 @ 00:48:49
URL: http://prickigabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0